FANDOM

Trudna Decyzja jest 4 rozdziałem mangi Sasuke.

Opis

Namida schowała swój miecz, wyłączyła sharingana. Sakue odpuściła i wyszła z lodowego więzienia. Była bardzo zadowolona, że zjawił się czarnowłosy chłopak, lecz Uchiha podszedł do Namidy i całkowicie zignorował kunoichi. Położył rękę na młodą Uchihę.

Atakowanie kogoś z kim jestem związany limitem krwi i klanowo nie jest mądrym posunięciem. Jesli ci tak rzeczywiście zależy to zachowuj się jak kunoichi, bo aktualnie jesteś żałosna. skomentował tą całą sytuację. Uśmiechnął się do swojej przyjaciółki, którą łączy nie tylko limit krwi, a także ubiór i wygląd, ale wspólne nazwisko.

Ale to ja cię KOCHAM! wykrzyczała błagającym tonem do chłopaka, który nawet na nią nie patrzył.

Spadaj! odpowiedział Uchiha i zaczął odchodzić z dziewczyną, która słuchała to wszystko w milczeniu. Doskonale wiedziała co Uchiha czuje, ale równie dobrze mogła inaczej postąpić niż oddejść z Sasuke. Miłość to silne uczucie, ale nie miała zamiaru się wiązać.

Ale... wyjąkała kunoichi do chłopaka, który każdego po chamsku traktował. Pomyślała, że tylko ktoś kto należy do Uchiha ma u niego szanse. Opuściła wzrok niego błagając Uchihę, ale gdy podniosła dwójki już nie było. Została sama.

XXX

Tymczasem Uchiha siedział na skale i nadal miał wątpliwości czy słusznie potraktował kunoichi. Nienawidził tych, którzy tylko mazgają się, choć w rzeczywistości może być silną kunoichi. Skierował oczy na Namidę, która stała i przyglądała się niebu jakby również myślała.

O czym tak myślisz? zapytał zaciekawiony przyjaciółkę, która również jest przyszlością klanu, ponieważ może pomóc w odbudowie i to powód dlaczego nie pozwoli jej umrzeć. Między nimi powstała więź chęci ochrony siebie nawzajem.

Jeśli musisz wiedzieć to o rywalce. Czemu ona tak ciebie się uczepiła? Może powinneś dać jej szansę? powiedziała chłopcu spokojnie nie interesując się czy tymi słowami wywoła jego gniew. Uchiha wstał.

Skoro tak uważasz. Przydałoby się jej jednak trochę przystopować, ale skoro tak pragnie mego serca może warto spróbować? powiedział Uchiha, który wpatrywał się w oczy kunoichi.

Zawsze będę przy tobie i liczę, że nauczysz mnie technik, które znasz, a tym bardziej pragnę rozwinąć swe umiejętności Sharingana. powiedziała z uśmiechem do chłopca, która zacząć mówić o rywalce.

Niech tak i będzie wyszkolę cię, a w zamian oczekuję, że w przyszłości pomożesz odbudować nasz klan i nauczysz tej kunoichi spokoju. odparł Uchiha, który był wręcz rozbawiony zazdrością Sakue. Odszedł gdy zobaczył kiwnięcie głowy Namidy.