FANDOM

"Poczęcie"

Był to wyjątkowy dzień w życiu Murasakiego i Asutory. Mieli spędzić wspólną noc, w którym dowiedzą się o ciąży Asusory, a w jej łonie będa dwie dziewczyny. W przyszłości będą się różniły, ale bardzo kochały. Niestety nikt nie będzie wiedział jaki poród będzie miał kosekwencje. Asutora miała chore serce, które zatrzyma się po urodzeniu dziewczynek.

Tymczasem Asutora siedziała w domu marząc o dziecku, ale Murasaki nie chciał o tym słyszeć, ponieważ przeczuwał, że jego ukochana żona niedługo opuści ten świat.

- Długo jeszcze będzie się wkurzał na ten drażliwy temat? Nie umiesz uszanować, że to marzenie twojej żony? - rzuciła stanowczym i ostrym tonem głosu.

- Wiesz, że bez ciebie moje życie nie będzie miało sensu, więc moja odpowiedz brzmi: NIE! - odpowiedział równie surowym tonem, ale wiedział, że żona ma ostry temperament, który jest trudny do kontrolowania. - Nie chcę mieć dziecka, ponieważ istnieje ryzyko, że odziedziczy po tobie tą wadę.

- Jest taka szansa, ale nie musi się to stać. - powiedziała już nieco spokojniej do męża, który chodził w tą i tamtą stronę.

"Narodziny & Śmierć"