FANDOM

Sumire Karatachi
Sumire
Debiut
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Data Urodzin 17 Czerwiec
Płeć Kobieta Kobieta
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan

19px Mangekyō Sharingan

Przynależność Kirigakure Kirigakure

Otogakure Otogakure
Konohagakure Konohagakure

Drużyna Drużyna 13
Klan Klan Karatachi
Rodzina
Sayuri Ketsueki (Siostra)

Kakashi Hatake (Mąż)
Kayroku Higuchi (Szwagier)

Sumire Karatachi urodziła się w Kirigakure, w której została znienawidzona przez swoje kekkei genkai, jak i przez klan. Została umieszczona do drużyny 13, niedługo potem została przez pewien incydent zmuszona do opuszczenia Kirigakure. Na swojej drodze spotkała Orochimaru, który dostrzegł jej umiejętności i postanowił wyszkolić na prawidzwą kunoichi. Kiedy była gotowa po rozmowie z obecnym Hokage, pozwolno jej zamieszkać w Konohagakure.

Osobowość

Sumire była nieśmiała, choć była bardzo ambitna i kiedy chciała osiągnąć swój cel to ktoś stanął jej na przeszkodzie. Twierdził, że to nie możliwe do wykonania. Kiedy uświadomiła sobie, że mieszkańcy Kirigakure nienawidzą ją za kekkei genkai i klan poczuła się odrzucona, ale nie załamywała się, ponieważ usłyszała o chłopaku, który nigdy nie poddawał się. Postanowiła wziąć z niego przykład i nie przejmować się zimnym wzrokiem, czasami odrażającymi hasłami rzucane pod jej adresem.

Nie mogąc wytrzymać cierpienie i ból prawie doprowadziła do śmierci rówieśnika z drużyny. Bardzo szybko analizowała jak do tego doszło i przewidując ruch osady postanowiła opuścić wioskę. Dyskretna i tajemnicza jak na kunoichi przystało. Na swojej drodze napotkała nową szansę co ucieszyło ją, gdyż pojawił się człowiek, który zaoferował naukę technik.

Wygląd

Mówią o niej jako Piękno Ukrytej Mgły, Dźwięku i Liścia; Sumire dla większości pojawia się jako niesamowicie atrakcyjna kobieta. Po obu rodzicach odziedziczyła po części wygląd i umiejętności to świadczy, że wielu mężczyzn chciało mieć ją na życiową miłość, ale tylko jeden otrzymał szansę.

Jej brązowe, długie włosy są dominującą cechą. Przypominającą drzewo, które na wiosne wypuszcza nowe liścia, a na czas ziemi zrzuca je. Włosy są długie, piękne i każdy chciałby ich dotknąć, poczuć, ale bez zezwolenia nie można.

Oczy. Piękne o niebieskim kolorze gdy spojrzą na mężczyznę - zwłaszcza ukochanego - to potrafi przyprawić o zawrót głowy. Osoba ulega pokusie, żeby móc wyznać jakiś komplement tej osobie, choć ona nie jest zainteresowana. Kiedy muszą stanąć do walki mogą aktywować się w Sharingana, a wtedy stają się czerwono-czarne. Mają też wyższe poziomy.

Zdecydowanie najbardziej charakterystyczną jej niesamowitego wyglądu jest biust. Nawet sama Tsunade mogłaby ich pozazdrościć. Ma niewiarygodny kształt ud i pośladki. Sumire ma idealne ciało i wagę, aby zostać modelką i najlepszą kunoichi jaki świat widział.

Na ogół nosi strój po ojcu, czarną koszulę, czarne buty na obcasie. Czasami jest widziana w innych strojach.

Umiejętności

Sharingan

Mangekyō Sharingan

Historia

Przeszłość

Sumire urodziła się w Kirigakure.

Opuszczenie Kirigakure

Kiedy trafiła do 13 drużyny nie sądziła, że będzie jeszcze trudniej niż było. Nie wytrzymując dokuczania przez rówieśników pobiła tak jednego z kolegów, że prawie doprowadziła do jego śmierci. Kiedy mieszkańcy odkryli co zrobiła chieli pojmać ją i umieścić w więzieniu. Niestety po przybyciu do domu kunoichi zstali pustkę, ponieważ dziewczyna opuściła Kirigakure. Na swej drodze spotkała tajemniczego człowieka - Orochimaru.

Przybycie do Konohagakure

Sumire Karatachi

Uśmiechnięta Sumire.

Po długoletnim treningu u Orochimaru, Sumire przybyła wraz z nim do Konohagakure. Na miejscu Sumire udała się do biura Hokage, który wyraził zgodę, aby dziewczyna zamieszkała w osadzie i była kunoichi z Konohagakure. Już wtedy Sumire posłała prawdziwy, szczery uśmiech, który świadczył, że jest bardzo wdzięczna mieszkańcom Konohy i samemu Hokage.

Piekło

Nowy Początek

Po zerwaniu ze swoimi przyjaciółmi, Sumire nie wiedziała co ma ze sobą zrobić. Czuła się samotna i opuszczona. Jej siostra ma swoje życie i przyjaciół, a także miłość. Po dłuższym spacerze postanowiła skupić się na rozwoju ninjutsu, sharinganie niż przejmować się zdobywaniem przyjaciół, którzy myślą tylko o sobie, a nie liczą się zdaniem innych. Sumire usiadła na ławce zastanawiając się nad szczęśliwymi chwilami z Kakashim Hatake, którego próbowano jej odebrać. Ciekawa była czy mężczyzna poszedł za nią czy nie. Widziała szczęśliwe pary, ludzi, którzy rozmawiają ze sobą i zastanawiała się dlaczego brutalnie odebrano jej szczęście? Nagle przed nią pojawiła się nowa postać. Była to kunoichi, która od zawsze interesowała się Kitsune, ale z braku czasu nie miała chęci podejść do niej.

- O co chodzi? - zapytała się nieznajomej kunoichi, która z nieznajej przyczyny podeszła do niej.

- Od dłuższego czasu chciałam Cię poznać, ale z braku czasu nie było możliwości. - oznajmiła dziewczyna, która usiadła obok Sumire na ławce.

- Przejdziesz do konkretów czy to tylko tyle? - rzuciła nieco zimnym tonem głosu po niedawnym cierpieniu.

- Spokojnie już przechodzę do celu rozmowy. Obserwowałam też jak tamci Cię traktowali. Nie jestem i nigdy nie będę po ich stronie, bo żaden człowiek na takie traktowanie nie zasługuje. Jestem Julia (?), chciałabym, abym była jedną z twoich najlepszych przyjaciół. Poszukamy takich, którzy naprawdę zasługują na to miano.

- Jaką mam gwarancję, że nie robisz tego samego co oni albo nie jesteś po ich stronie? A no żadnej. Jeśli chcesz zasłużyć na miano przyjaźni to przemyśl co ów słowo znaczy.

- Przyjaciele wspierają siebie nawzajem, trenują, pomagają, a zatem kunoichi, która zrobiła ci piekło oznacza definiuje fałszywą przyjaźń.

Sumire wstała z ławki i przypatrywała się niebu jakby oczekiwała od niego odpowiedź. Skierowała wzrok na Julię (?). Usiadła na ławce.

- Dobrze dam Ci szansę, ale w naszym towarzystwie nie tolerujemy nienawiści. Tak będziemy mówić każdemu kto będzie chciał do naszej paczki dołączyć. - powiedziała Sumire do kunoichi.

- Dzięki za szansę. Na pewno nie zawiodę Cię.

- Tak przy okazji jestem Sumire. - powiedziała wstając i odeszła kilka kroków.

- Lis? Piękne imię. Miło mi cię poznać Sumire! Aha, mam niespodziankę - skwitowała na pożegnanie dziewczyna, a gdy odchodziła powiedziała: Kakashi Hatake rozmawiał ze mną i chce ciebie. Zaraz się pojawi

Relacje

Kakashi Hatake

Shinobi z Konohagakure, który zapełnia dziurę w moim sercu, a ja jemu. Nauczył mnie jak ważna jest współpraca i lojalność względem drugiej osoby. Co więcej pokochał mnie taką jaką jestem. Oboje jesteśmy po dzisiejszy dzień szczęśliwi.

—Sumire o Kakashim

Naruto Uzumaki

Ty wiesz jakie to uczucie, gdy mieszkańcy osady nienawidzą cię, patrząc na ciebie zimnym wzrokiem, który nie uznaje twego istnienia. Twoja determinacja i praca nad sobą pokazała mi, żeby nigdy nie poddawać się i dążyć do swoich marzeń za wszelką cennę. Mam nadzieję, że nasza przyjaźń przetrwa na wieki.

—Sumire o Naruto

Orochimaru

Sannin, który nauczył mnie podstaw ninjutsu i wiele pożytecznych rzeczy, których nie nauczyłam się nigdy w Kirigakure.

—Sumire o Orochimaru

Tsunade

Wspaniała kunoichi nie tylko z wyglądu, ale też z umiejętności. Nauczyła tego i owego o medycynie, nauczyła mnie swojej super siły. Pokazała mi, żeby wyjść z cienia i żyć swoim życiem.

—Sumire o Tsunade

Ciekawostki

  • Jej ojciec należy do klanu Uchiha i dlatego posiada Sharingana.

Cytaty

Pamiętam tą chwilę. Kiedy nasze oczy po raz pierwszy się spotkały. Było to w osadzie. Ty akurat powróciłeś z misji i postanowiłeś udać się do biura Hokage, a ja wracałam do swojego domu. Gdy mijaliśmy się ty skierowałeś swój wzrok na moje długie, brązowe włosy, a ja w tym momencie odwróciłam się, żeby zobaczyć kto mnie obserwuje. Już wtedy wiedziałam, że będziemy razem.

—do Kakashiego o ich pierwszym spotkaniu

Przepraszam, że kim jestem? Uważasz, że jestem puszczalską panną, której Kakashi nie chce chce? O nie moja droga już była koleżanko! Kakashi nie ze chce kogoś takiego kto dba tylko o siebie, a towarzyszy ma za śmieci! A ty jesteś taką osoba, więc zejdź mi z oczu!

—do Katsuko

Piedrol się łajdaku!

—do dawnego Kayroku

A co mnie to obchodzi jak ciężkie życie miałaś? Ja również miałam ciężko, ale nie wyżywałam się na każdej napotkanej osobie tylko próbowałam zrobić coś ze swoim życiem. Idę dalej i nie oglądam się wstecz.

—do Katsuko