FANDOM

Stub-icon Uwaga!
Ta strona jest postacią użytkownika: Lady Cat Noir

Należy uszanować, że nie zezwala na edytowanie!

Sayuri Ketsueki
Sayuri

(Ketsueki Sayuri)
Księżniczka Sharingana
Krwawa Lilia Konohy
Sayuri Hatake

Status Profesjonalny
Data Urodzin 17 Czerwiec
Płeć Kobieta Kobieta
Wiek 24
Wzrost 175 cm
Waga 58 kg
Grupa Krwi ARH+
Klasyfikacja Medyczny Ninja
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan

Mangekyō Sharingan Itachi Mangekyō Sharingan
Rinnegan Rinnegan
Mokuton Uwolnienie Drewna

Przynależność Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna 13
Klan Klan Ketsueki

Klan Hatake

Ranga Ninja Jōnin
Rodzina
Murasaki (Ojciec)

Asutora Ketsueki (Matka)
(Siostra)
Kakashi Hatake (Partner)

Czakra Natury
Raiton Uwolnienie Błyskawicy

Katon Uwolnienie Ognia
Mokuton Uwolnienie Drewna
Inton Uwolnienie Yin

Jutsu
Genjutsu: Sharingan

Susanoo

Sayuri Ketsueki (Hatake Sayuri, z domu Ketsueki)

Osobowość

Przed Przemianą

Sayuri będąc młodszą córką Murasakiego i Asutory nigdy nie była rozpieszczana, wręcz przeciwnie rodzice wpajali jej, że ten świat potrafi być dobry i okrutny. Otoczyli ją miłością i troską. Wstępując do akademii Sayuri była nieśmiała i zamknięta w sobie, trudno było z nią nawiązać nić przyjaźni. Jak już znajdowała przyjaciół to szybko ów nić została przerwana. Kończąc akademię poznała dwójkę przyjaciół: Katsuko i Kayroku. Wydawało się, że znalazła przyjaciół, ale niestety rzeczywistość okazała się brutalna. Po bólu jakim doświadczyła przez tę dwójkę Sayuri osobowość uległa zmianie.

Przemiana

Dzięki tej jakże trudnej i bolesnej lekcji życia, Sayuri stała się o wiele silniejsza. Postanowiła nigdy nie poddawać się, walczyć do samego dokońca. Teraz dokładnie analizuje ludzi, którzy chcą mieć z nią nić przyjaźni. Dawny przyjaciel się opamiętał i powrócił rozumiejąc swojego błędy przeszłości, ale Sayuri wciąż pozostaje ostrożna. Zdecydowanie postanowiła, że nie chce mieć nic wspólnego z ludźmi, którzy dali jej tyle bólu i cierpienia. Wierzy i kocha ludzi, ale uznaje, że ci którzy robią niepotrzebnie krzywdę to skończeni idioci, bo nie widzą co czynią. Nie żywy się nienawiścią, ale jeśli ktokolwiek zadrze z Sayuri to z pewnością otrzyma porządne lanie.

Wygląd

Mówią o niej jako Piękno Ukrytego Liścia; Sayuri dla większości pojawia się jako niesamowicie atrakcyjna kobieta. Po obu rodzicach odziedziczyła po części wygląd i umiejętności to świadczy, że wielu mężczyzn chciało mieć ją na życiową miłość, ale tylko jeden otrzymał szansę.

Jej brązowe, długie włosy są dominującą cechą. Przypominającą lilię, które na wiosnę na nowo rozkwita, a na jesieni opada. Włosy są długie, piękne i każdy chciałby ich dotknąć, poczuć, ale bez zezwolenia nie można.

Oczy. Piękne o niebieskim kolorze gdy spojrzą na mężczyznę - zwłaszcza ukochanego - to potrafi przyprawić o zawrót głowy. Osoba ulega pokusie, żeby móc wyznać jakiś komplement tej osobie, choć ona nie jest zainteresowana. Kiedy muszą stanąć do walki mogą aktywować się w Sharingana, a wtedy stają się czerwono-czarne. Mają też wyższe poziomy.

Zdecydowanie najbardziej charakterystyczną jej niesamowitego wyglądu jest biust. Nawet sama Tsunade mogłaby ich pozazdrościć. Ma niewiarygodny kształt ud i pośladki. Sayuri ma idealne ciało i wagę, aby zostać modelką i najlepszą kunoichi jaki świat widział.

Na ogół nosi strój po ojcu, czarną koszulę, czarne buty na obcasie. Czasami jest widziana w innych strojach.

Umiejętności

Sharingan

Sharingan Sayuri

Sharingan Sayuri.

Sayuri przebudziła swojego Sharingana po raz pierwszy w chwili ataku mężczyzny, który chciał jedzenia, lecz nie mogła użyć Sharingana, ponieważ Murasaki powstrzymał mężczyznę. Murasaki zauważył, że jej oczy muszą być potężne. Później jej rozwój doprowadził, że zyskała przydomek Księżniczka Sharingana.

Mangekyō Sharingan

Kolejny poziom Sharingana, Sayuri przebudziła, kiedy Katsuko doprowadziła do śmierci jej ukochanej osoby - Asutora Ketsueki. Ten ból z powodu utraty matki, która dała życie Sayuri i jej siostry spowodował aktywację Mangekyō Sharingana. Od teraz dzięki tym oczom dostrzega nienawiść tego świata i pragnie przerwać ten cykl, przez który giną niewinni ludzie.

Rinnegan

Medyczne Ninjutsu

Super Siła

Biografia

Przeszłość

Sayuri urodziła się 17 czerwca w szpitalu Konohagakure, jest młodszym dzieckiem Murasakiego i Asutory. Od urodzenia Sayuri miała silną więź z rodziną, uważała, że mama jest piękną kobietą, a ojciec jest uzdolnionym mężczyzną. Dziewczynka nie wiedziała, że uzyskała piękno matki i moc ojca potrzebną do aktywowania Sharingana. Już jako mała dziewczynka miała problemy z nawiązaniem relacji, uważano, że jest przeklęta tak jak jej kekkei genkai i klan. Chciała pójść w ślady swojej matki, zdobyć przyjaciół i spełnić swoje najskrytsze marzenia. Niestety droga naszej bohaterki nie będzie łatwa.

Wszystko zaczęło się kiedy rówieśnicy z podwórka znęcali się z koloru włosów i klanu. Sayuri im odpuściła i poszła do domu. Tam Asutora opowiedziała córce, żeby była twarda, bo okazywanie słabości swojej psychiki i odpuszczanie sobie takich spraw doprowadzi do piekła. Droga do akademii wydawała się trudna.

Nauka w Akademii

Krwawa Lilia Konohy

Po doświadczeniu piekła dawych przyjaciół, Sayuri, która wędrowała po świecie w końcu czuła się wolna od wszelkich problemów. Po co miała powrócić do Konohagakure przez którą tyle wycierpiała? Odebrano jej miłość, matkę, marzenia... Wspominając wspólne chwile z rodziną i to piekło, które zrobiła Katsuko doprowadziło, że Sayuri obudziła Mangekyō Sharingana. Postanowiła znaleźć nauczyciela, który sprawi, że Sayuri rozkwitnie i pokona swych oprawców.

- Czas wrócić do domu i rozliczyć się za piekło. - powiedziała sama do siebie Sayuri. Nie wiedziała, że jest obserwowana przez nieznanych ludzi, którzy dowiedzą się, jak rozwinęła się Sayuri. Przemierzając las w kierunku domu wyczuwała, że ktoś nadal ma ją na oku. Nagle Sayuri wyczuła, że ktoś rzucił w jej kierunku kunaia. Dziewczyna nie obróciwszy się nawet w stronę nadlatującej broni, z gracją ominęła ją. Broń utkwiła w drzewie.

- Śledzenie mnie nie ma sensu. - rzekła do kryjących się po krzakach. Nieznani osobnicy wyszli z kryjówki, aby stanąć do otwartej walki.

- Proszę, proszę widzę, że ktoś tu nie pojęcia, jeśli powróci do Konohy to co ją czeka. - powiedział zimnym wzrokiem Kayroku, ale nie był to wzrok pełen nienawiść. Ten wzrok patrzył jakby rozumiał swoje błędy.

- Katsuko jest szczęśliwa i ma tak zostać! - powiedziała kunoichi, podniesionym tonem głosu, który chciał dominować jak Katsuko.

- Oj żałosne pionki. Nie macie pojęcia kim jest Katsuko i jak was wykorzystuje. Jeden rycerz chroniocy swoją królewnę, a drug nędzna podróba Katsuko. Lepiej zejdźcie mi z oczu nim postanowie was zgładzić. - odparła na ich słowa Sayuri, która najwidoczniej nie miała już dawnego charakterku, lecz doświadczenie i bół pozwoliło się jej rozwinąć.

Kunoichi wyjęła kunaie, a Kayroku wyjął miecz. Mieli dosyć zachowania Sayuri, która zgodziła się w pełni oddać Kakashiego. Niestety miłość do Kakashiego jest o wiele silniejsza niż przyjaźń, a Sayuri jest gotowa skrzydzić tych, którzy byli jej przyjaciółmi.

- Chcecie walki? Tak? Zatem pokażę wam dlaczego mówią na mnie Krwawa Lilia. - powiedziała Sayuri, która miała mnóstwo asów w rękawie. Wiedziała jak to wykorzystać. Całe dnie trenowała, aby pewnego dnia pokonać Katsuko, więc jej pionki to nic wielkiego.

Egzamin na Chūnina

Ślub Sayuri & Kakashiego

Relacje

Asutora Ketsueki

"Kunoichi z Konohy, która nosiła mnie i moją siostrę pod swoim sercem. Nie wiedziała jeszcze jak wspaniałe córki urodzi, ale to było jej największe marzenie, żeby jej klan i Murasakiego przetrwały. Niestety okrucieństwo świata odebrało najpiękniejszą kunoichi. Najpiękniejsza Astra upadła." - Sayuri o Asutory

Kakashi Hatake

"Shinobi z Konohagakure, który zapełnia dziurę w moim sercu, a ja jemu. Nauczył mnie jak ważna jest współpraca i lojalność względem drugiej osoby. Co więcej pokochał mnie taką jaką jestem. Oboje jesteśmy po dzisiejszy dzień szczęśliwi." - Sayuri o Kakashim

Naruto Uzumaki

"Ty wiesz jakie to uczucie, gdy mieszkańcy osady nienawidzą cię, patrząc na ciebie zimnym wzrokiem, który nie uznaje twego istnienia. Twoja determinacja i praca nad sobą pokazała mi, żeby nigdy nie poddawać się i dążyć do swoich marzeń za wszelką cennę. Mam nadzieję, że nasza przyjaźń przetrwa na wieki." - Sayuri o Naruto}}

Tsunade Senju

"Wspaniała kunoichi nie tylko z wyglądu, ale też z umiejętności. Nauczyła tego i owego o medycynie, nauczyła mnie swojej super siły. Pokazała mi, żeby wyjść z cienia i żyć swoim życiem." - Sayuri o Tsunade

Ciekawostki

  • Nie lubi osób, które oddają cześć, modlą się do demonów.
  • Tylko kilka osób widziało ją w rozpuszczonych włosach.
  • Sayuri aktywowała Sharingana kiedy poznała okrucieństwo świata.
  • Historia tej postaci o piekle i fałszywej przyjaźni to prawdziwa historia autorki.
  • Uwielbia kolor niebieski i fioletowy.
  • Zna historię Gaary, Naruto Uzumakiego i jako z nielicznych - Sasuke Uchiha i jego brata, Itachiego.
  • Zna zasady gry Shogi, ponieważ nauczyła się od siostry, z którą uwielbia grać.
  • Ojciec ma wiele wspólnego z klanem Uchiha, a matka z klanem Senju.
  • Jej rodzina ma imiona powiązane z roślinami.

Cytaty

"Jestem Sayuri - dziewczyna urodzona w Konohagakure, nie przegram z tobą, ani z nikim innym." - motto Sayuri

"Nie potrzeba mi pozwolenia, żeby obić komuś mordę, jeśli na to zasługuje swoim postępowaniem." - o Katsuko

"Pamiętam tą chwilę. Kiedy nasze oczy po raz pierwszy się spotkały. Było to w osadzie. Ty akurat powróciłeś z misji i postanowiłeś udać się do biura Hokage, a ja wracałam do swojego domu. Gdy mijaliśmy się ty skierowałeś swój wzrok na moje długie, brązowe włosy, a ja w tym momencie odwróciłam się, żeby zobaczyć kto mnie obserwuje. Już wtedy wiedziałam, że będziemy razem." - do Kakashiego

"Przepraszam, że kim jestem? Uważasz, że jestem puszczalską panną, której Kakashi nie chce chce? O nie moja droga już była koleżanko! Kakashi nie ze chce kogoś takiego kto dba tylko o siebie, a towarzyszy ma za śmieci! A ty jesteś taką osoba, więc zejdź mi z oczu!" - do Katsuko

"Piedrol się łajdaku!" - do dawnego Kayroku

"A co mnie to obchodzi jak ciężkie życie miałaś? Ja również miałam ciężko, ale nie wyżywałam się na każdej napotkanej osobie tylko próbowałam zrobić coś ze swoim życiem. Idę dalej i nie oglądam się wstecz." - do Katsuko