FANDOM

"Pierwsze Spotkanie" jest 2 rozdziałem mangi Sasuke.

Opis

Tymczasem zakapturzona postać zastanawiała się jak zareagował Sasuke na zwój. Nagle odwróciła się, gdyż usłyszała szelesty w krzakach. Zrobiła kilka kroków, a tuż za plecami zjawiła się kunoichi, która zawsze żył z Sasuke. Najwidoczniej dowiedziała się o tym spotkaniu.

Dobrze Ci radzę nie zbliżaj się więcej do MOJEGO Sasuke, bo pożałujesz! niemalże wykrzyczała na Namidę, która i tak była podobna z charakteru do młodego Uchihy, więc nie robiło to na niej jakiegokolwiek wrażenia.

Namida odeszła kilka kroków, lecz wkurzona całkowicie Sakue brutalnie zdjęła płaszcz z kunoichi, aby ujawniła swoją twarz. Oto ukazała się Namida. Miała u boku miecz, czarne, krótkie podobne do Uchihy włosy, ubiór praktycznie ten sam.

Nie dość, że złodziejka chłopaków to jeszcze kradnie czyjś wizerunek. zaczeła kpić z ubioru rywalki, która w milczeniu wpatrywała się w Sakue.

Spadaj nim się zdenerwuje. odparła chłodnym głosem zastanawiając się jak ją zmasakrować za to co ośmiela się mówić o Sasuke, który i tak sam zadecyduje z kim być, a może woli samotne życie.

Oj, już się boję. rzuciła propowkująco do kunoichi, która była bardzo szybko i pojawiła się Sakue.

Nie lekceważ mnie, bo pożałujesz. Skąd możesz wiedzieć co czuje Sasuke? Nie masz prawa go zmuszać do niczego. Jak on chce tak to będzie tak jak chce. odparła Namida, która miała ostrze przy gardle dziewczyny. Z pewnością będziemy dobrymi rywalkami i nie mówię tylko o Uchihę

Odeszła kilka kroków i schowała miecz. Najwidoczniej miała w nosie całą Sakue, która może napsuć nerwów, bo jest zazdrosna o Uchihę.

Skoro tak go pragniesz to postaraj się o niego, a nie latasz za innym laskami, które mają osobistą sprawę do niego i grozisz im. rzuciła kpiącą, a tym momencie Sakue aktywowała Byakugana.

Stawaj do walki. dodała, gotowa do walki. Namida już od dawna miała aktywnego Sharingana. Czekała.