FANDOM

"Konfrontacja" jest 3 rozdziałem mangi Sasuke.

Opis

Tymczasem na drzewie pojawił się sam Uchiha. Teraz wiedział kim jest zakapturzona postać. Poznał Sakue i stwierdził, że czepia się do każdej dziewczyny i zmusza do walki przez chorą zazdrość.

To zaczynamy tchórzu?! rzuciła oschle w kierunku Namidy, która najwidoczniej nie była zainteresowana walką.

Twoja zazdrość jest chora. odparła tylko tyle i trzymała rękę na ostrzu.

Sakue zaatakowała, aby zablokować przeciwiczce wszystkie punkty witalne, a tym samym nie mogła kumulować czakry. Gdy dosięgnęła celu to uśmiechnęła się mściwie, że góruje nad rywalką. Nagle Namida zmieniła się w latające kruki, a to oznaczało, że była klonem. Prawdziwa Namida ujawniła się za Sakue i rękawa wyrzedł wąż, który oplótł się szyię kunoichi i zaczął dusić. Tymczasem Uchiha z uśmiechem oglądał tą konfrontację, widział siebie jak i Naruto za dawnych czasów. Sakue użyła lodowych sopli, które spadły na przeciwniczkę i rozerwały węża. Namida uniknęła bez problemów atak, chociaz było blisko, gdyż miała małą ranę na policzku. Obie tym razem miały zamiar użyć mieczów. Namida wyjęła swój, a Sakue utworzyła z lodu. Stal kontra lód. Obie mierzyły siebie bez żadnych słów. Jakby chciały znać myśli rywalki. Namida do swojego miecza przelała ogień, który pokonał miecz z lodu, a potem przebiła kunoichi mieczem nasączym błyskawiczą. Wówczas Sakue użyła użyła lodu, aby zmusiło rywalkę do wyciągnięcia miecza z jej ciała, a dodatkowo zamknęła ją w lodowej klatce.

Masz problem. stwierdziła z uśmiechem na twarzy, że jest górą nad kimś takim.

Nie to ty masz poważniejszy skomentowała Namida, która ujawniła, że to było genjutsu i sama Sakue była w lodowym więzieniu. Namida użyła Chidori, aby wykończyć rywalkę, lecz w tym momencie zjawił się Uchiha, który stanął między dziewczynami. Obie były zaskoczone...