FANDOM

"Kim ona jest?" jest 1 rozdziałem mangi Sasuke.

Opis

Maszerując po lesie Sasuke zastanawiał się nad przeszłością, gdy jeszcze jego rodzice, a także brat i cały klan żyli, aż do tej tragicznej nocy. Nie mógł wybaczyć wiosce za to co uczynili. Dlatego wciąż żywił do nich urazę i chciał wyłącznie zemsty. Nagle Sasuke odwrócił głowę, a rękę położył na mieczu, jakby chciał wyjąć i zadać cios. Stwierdził, że wydawało mu się. Dalej szedł przez las. Nagle na drodzę stanęła zakapturzona postać.

Czego chcesz? zapytał chłodnie Uchiha w kierunku zakapturzonej postaci, która zjawiła się w nieznanym mu celu.

Osoba tylko westchnęła i spojrzała na czarnowłosego chłopa, już aktywnym Sharinganem i gotowym do zabicia. Typowy chłopak, który pragnie zemsty i jest według nich kryminalistą.

Znów ten sam ordynarny ton. odparła zniechęcona tą rozmową. Ona również miała swoje sekretne umiejętności, o których młody Uchiha nie ma pojęcia. Podeszła nieco bliżej do Sasuke. Przyszłam wyłącznie z jednego powodu.

Mów albo spadaj. odpowiedział Sasuke nawet nie patrząc na rozmówczynię, a nawet nie interesował się tym co ma do powiedzenia.

Ostrzegam cię chłopcze nie masz pojęcia z kim masz do czynienia i radzę spuścić z tonu. odparła nieco z mściwą sadysfakcją. Umiała grać przed każdym, więc była idealnym szpiegiem dla Sasuke albo kimś więcej, który ujawniał się w ostateczności. Przekazała zwój chłopcu i zniknęła.

Sasuke wpatrywał się w zwój, a potem rozwinął i przeczytał zawartość. A w myślach miał: Kim ona jest?.