FANDOM

Katsuko Satake
Katsuko, 克子佐竹, Satake Katsuko
Debiut
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Wiek Część I: 25-26

Część II: 26-27

Wzrost 175 cm
Waga 50 kg
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna 11
Ranga Ninja Część I: Genin

Część II: Jōnin/Hokage

Rodzina
Renji Satake (Ojciec)

Namida Yorobi (Matka)
Arianna Yorobi (Siostra)
Kakashi Hatake (Partner)

Czakra Natury
Raiton Uwolnienie Błyskawicy

Katon Uwolnienie Ognia
Fūton Uwolnienie Wiatru
Suiton Uwolnienie Wody
Yōton Uwolnienie Yang
Inton Uwolnienie Yin
Doton Uwolnienie Ziemi

Katsuko Satake (克子佐竹, Satake Katsuko) członkini drużyny 11, jōninka z Konohagakure, członkini z klanów Satake, Yoroi i Hatake. Życiowa partnerka Kakashiego Hatake. Młodsza siostra Arianny Yoroi. Córka Renjiego Satake oraz Namida Yoroi.

Hikari Cleopatera jest najlepszą przyjaciółką, która pomogła wyjść w świat ludzi i rozmawia na każdy możliwy temat.

Osobowość

Katsuko jako dziecko była radosna, cieszyła się z spędzania czasu z ukochaną siostrą, którą kochała nade wszystko. Kiedy dorastała z wiekiem czuła się odrzucona. Wstąpiła do akademii, w której rówieśnicy naśmiewali się, czasami dokuczali. Przeżywała koszmar, a jeszcze gorzej było kiedy rodzice nie mogli sobie radzić z jej napadami gniewu, więc postanowili oddać do szpitala. Katsuko czuła strach, pragnęła większą siłę, aby mogła z tego piekła wyjść. Nie potrafiła wówczas wybaczyć rodzicom za to co jej uczynili, siostrze również, choć starała się ich powstrzymać. Stając się doroślejsza, Katsuko ciężko było nawiązać pozytywne relacje z rówieśnikami, chociaż ma jedną najlepszą przyjaciółkę. Wkrótce dołączyło trzech, ale po latach znajomości okazali się fałszywymi i to bardzo dotknęło kunoichi. Arianna, nie mogła wybaczyć nikomu, że ktoś tak zranił Katsuko, a tym bardziej zagroził zemstą. Natomiast Katsuko czuła względem dziewczyn spokój i opanowanie, nie przejmowała się groźbami, bo niejednokrotnie słyszała z czyiś ust. Była bardzo zdeterminowana, aby osiągnąć swój cel, nawet kosztem utraty znajomych, którzy nie byli warci przyjaźni.

Zaczęła bardziej dbać więź z Hikari oraz Arainną, a wkrótce Kakashi oznajmił, że chce z nią spędzać więcej czasu. Co więcej powrócił dawny kolega, który zrozumiał, że kierowanie się nienawiścią to duży błąd.

Przemiana

Wygląd

Umiejętności

Styl Walki

Biografia

Przeszłość

Wstąpienie do Akademii

Szpital Psychiatryczny i Ucieczka

Katsuko przygotowana do tortur

Katsuko przygotowana do tortur.

Rodzice wraz z siostrą zaciągnęli siłą szarpiącą się dziewczynę do szpitala, w którym miała dojść do siebie. Nikt nie wiedział przez jakie piekło przejdzie. Katsuko zauważyła niezwykle ponure, tajemnicze i budzące lęk miejsce. Arianna również odczuwała niepokój, a widząc minę rodziców, którzy kazali się pożegnać podeszła do niej.

- Przykro mi z tego powodu, ale ja nic nie poradzę. Wiesz jacy oni są. Masz to dla ciebie. - powiedziała do Katsuko i wręczyła opaskę z nikłym uśmiechem, którą szybko jej schowała do kieszeni, przytuliła siostrę i odeszła.

Nagle brama otworzyła się, z której wyszli dwaj mężczyźni, którzy zabierali młodą Katsuko. Jej wzrok był pełen niepewności i strachu.

- Proszę nie zostawiajcie mnie! Będę grzeczna! - wykrzyczała błagalnym tonem głosu do rodziców, ale rodzice jak i dwaj mężczyźni byli bezlitośni.

- Przykro mi, ale nie możemy już sobie poradzić z twoim gniewem. To dla twego dobra. - oznajmił stanowczo ojciec, uciszając matkę jak i córkę. - Zabierzcie ją.

Mężczyźni siłą zabrali dziewczynę, a rodzina odeszła w swoje strony i nigdy nie wróciła, ani razu nie odwiedziła. Po prostu pozbyli się jej jak zbędnego dodatku. Dziewczyna była bardzo zraniona tym obrotem sytuacji. Miała żal do wszystkich i musi przetrwać, aby uciec z tego przeklętego miejsca.

Po długim marszu mężczyźni wrzucili do łazienki dziewczynę. Katsuko zobaczyła, że z prysznica zamiast wody leci odrażająca krew. Spojrzała wzrokiem na mężczyzn, którzy patrzyli na nią jak na potwora.

- Lubisz smakować krew ludzi? Prawda? To teraz wykąp się w niej i wyczyść swe ciało z syfu! - powiedział czarnowłosy mężczyzna podniesionym tonem głosu, który najwidoczniej był gotów uderzyć dziewczynę.

Katsuko nie miała zamiaru rozpłakać się jak małe dziecko, ale niedługo ucieknie im i dokona swej zemsty na tych, którzy wyrządzili taką krzywdę. Podeszła do prysznica, żeby zanurzyć swoją rękę. Kiedy dotknęła kroplę krwi to szybko cofnęła.

- Nie ma takiej opcji! - powiedziała do nich. Miała głęboko gdzieś co sobie pomyślą czy ją zmuszą, ale ona ma swój honor i nie wie co rodzice opowiadali. To miejsce zdecydowanie jest wstrętne, a będzie jeszcze gorzej!

- Nie chcesz? To inaczej porozmawiamy. - odparł czarnowłosy mężczyzna i zabrał dziewczynę do innego miejsca. Tam przypięli ją do sznurów.

- A co to? - zapytał blondyn, który wyjął z kieszeni dziewczyny czarną opaskę. Po chwili zastanowienia zasłonił jej oczy. - I co ty na to?

- Może pozbawimy jej tej pięknych długich włosów? zapytał z nutą rozbawienia. Wziął duże nożyczki i zaczął obcinać jej włosy. Niektóre były nierówno obcięte, a innych miejscach była sama skóra. Katsuko poczuła ból i gdyby mogła płakać to zrobiłaby to. Czuła się jakby ktoś okradł ją z czegoś bardzo ważnego, z życia i miłości. To był błąd kiedy mężczyźni założyli dziewczynie opaskę, ponieważ Arianna umieściła coś co da Katsuko siłę na uwolnienie się z tego piekła.

Nagle Katsuko ujrzała w opasce wiadomość:

"Ta opaska da ci wielką moc. Będziesz słyszała i czuła co ci robią, ale twoje oczy nie pozwolą ci na oglądanie tych makabrycznych scen. Opaska nie zejdzie ci dopóki nie dostaniesz swojej pełnie mocy. Proszę nie mniej do mnie żalu, ani gniewu, bo próbowałam powstrzymać naszych rodziców, ale wiesz jacy oni są. Wkrótce odnajdę cię i znowu będziemy razem."

- Arianna

Wiadomość nagle pojawiła się i tak samo zniknęła. Rzeczywiście opaska nie chciała się oderwać, a także dawała coś takiego jak czakrę.

Powrót do wioski

Pożałujesz...

- Kocham cię. - tak powiedziałaby do ukochanego mężczyzny, a on pocałowałby ją w usta. Cicho westchnęła, ponieważ znowu bujała w obłokach. Jaki mężczyzna chciałby pokochać dziewczynę po przejściach? A no żaden. Nagle przej jej oczami pojawiła się trójka przyjaciół - Ayame Mashiba, ... ... i ... .... Jeszcze nie wiedziała czego oni chcą, a tym bardziej jakie piekło przez nich przejdzie.

- O co chodzi? - zapytała do nich nieco poważną miną. Nie wiedziała, że ma zaraz nastąpić prawdziwa wojna o życiową miłość.

- Radzę zostaw Kakashiego w spokoju, bo on nigdy nie będzie z tobą! - wykrzyczała kunoichi prosto z mostu, bo nie będzie kłamała przed Katsuko.

- Nie traktuj go jak swoją własność, bo on ma swoje życie i to jego decyzja z kim się spotyka. - odpowiedziała niemal natychmiast Katsuko do dziewczyny.

- Nie zapominaj, że ona była pierwsza. Tak samo dotyczy Naruto. - skwitował pełen złości chłopak, który najwidoczniej stał po stronie dziewczyn. - Mogę tu i teraz opowiedzieć jaka jesteś naprawdę, co mówiła o dziewczynach, chcesz?

Nagle pojawiła się Hikari, która słyszała całą rozmowę. Nie miała zamiaru angażować się to, ale zostawić Katsuko samą przeciw całej trójce, a może nawet większej ilości rywali na Katsuko. Wszyscy skierowali wzrok na Hikari.

- O co chodzi? - zapytała dziewczyna spokojnie chcąc mieć ją za sojusznika.

- Nie mydl mi oczu, bo teraz wiem już jaka jesteś. - odpowiedziała Hikari do paczki kumpli. - Oszukiwałaś nas latami, wykorzystałaś nas!

- Ja przynajmniej nie obgaduje kogoś kto nie zasłużył na takie traktowanie. Taka jest Katsuko i nie da się zaprzeczyć! Robi to na co ma ochotę, wtrąca się do nie swoich spraw! - wykrzyczała dziewczyna.

Nagle Katsuko stanęła tuż obok Hikari mierząc wzrokiem dawnych kolegów, bo postanowiła zerwać z nimi znajomość. Hikari już to zrobiła, a przynajmniej tak to odebrała.

- Myślałam, że jesteście dobrymi przyjaciółmi, ale okazuje się, że jesteście kłamcami, służycie komuś kto uważa się za księżniczkę, musi mieć swój idealny świat, swojego idealnego partnera, który możliwe, że nie jest nią zainteresowany! Odejdź! Zostaw nas w spokóju i zabieraj swój wianuszek wielbicieli, którzy ślepo idą za tobą! W moich oczach jest samolubną egoistką, która myśli wyłącznie o czubek własnego nosa, że świat kręcił się wokół ciebie! - przemówiła spokojnie do dawnych przyjaciół. - Tak to koniec znajomości!

- Pożałujesz... Koszmary, które cię będą dręczyły to początek prawdziwego piekła jakie doświadczysz. Nasza zemsta będzie słodka, a ty nie zaznasz spokoju z Kakashim, który pójdzie za mną! Idziemy! - powiedziała dziewczyna do swych przyjaciół i odeszli.

Relacje

Hikari Cleopatera

Kiedy spotkały się przypadkiem w akademii to od razu polubiły się i zaakceptowały. Kiedy Katsuko niespodziewanie zniknęła na bardzo długi czas to Hikari była bardzo smutna, znalazła przyjaciół, ale nadal myślała o Katsuko. W końcu powróciła od razu postanowiły porozmawiać. Hikari dowiedziała się co było powodem zniknięcia dziewczyny i była zszokowana. Nie mogła uwierzyć.

"Jest bardzo ładną, odważną i nie poddającą się nienawiści dziewczynę. Cenię ją za to jaka jest, bo chce rozmawiać praktycznie o wszystkim, akceptuje moją miłość i nie zmusza do rezygnacji z niej. Poznaliśmy się w czasach szkolych i od tego czasu jesteśmy nie rozłączne."

- Katsuko o Hikari

Kakashi Hatake

Katsuko x Kakashi

Katsuko x Kakashi.

Z Kakashim Hatake poznali się kiedy Katsuko po przybyciu do Konohagakure. Wtedy miała traumatyczne przeżycia ze szpitala, o których nie chciała się dzielić otwarcie. Srebrnowłosy mężczyzna był zaciekawiony jej osobą. Na spotkaniu uznał, że jest czymś przerażona albo ma traumatyczne wspomnienia. Dlatego zdecydował się nie zmuszać do zwierzeń. Po kolejnych spotkaniach Katsuko zaczęła go pragnąć dla siebie, serce zaczęło bić na nowo, choć jeszcze nie była pewna tych uczuć. Niestety poznała fałszywy przyjaciół, którzy próbowali zmusić do rezygnacji tej miłości. Wkrótce Kakashi zauważył jej ból i cierpienie jaki doświadczyła. Wyznał, że pokochał ją od pierwszego spotkania

"Jest przystojnym mężczyzną, bardzo dobrze całującym i nasze oczy tuż przy pierwszym spotkaniu zapragnęły siebie nawzajem, choć baliśmy się wyznać swe uczucia. Z biegiem lat zmieniło się, a dzisiaj jesteśmy małżeństwem."

- Katsuko o Kakashim

Naruto Uzumaki

Sasuke Uchiha

Ciekawostki

  • Chociaż jest mieszkańcem Konohagakure to nie nosi ochraniacza.
  • UWIELBIA ROBIĆ ZBOCZONE RZECZY ZE SWOIM KAKASHIM.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Wielu mężczyzn próbowało zdobyć jej serce, ale Kakashi przypomina z kim ona jest.
  • Postać jak i autorka mają podobne życie i doświadczenia.
  • Jej ulubionymi słowami są: "Pokój", "Przyjaźń" i "Miłość".
  • Często zdarza jej się marzyć albo bujać w obłokach.
  • Kiedy z kimś walczy to szanuje swojego przeciwnika i nigdy ich nie lekceważy.
  • W biografii Szpital Psychiatryczny powstał z oparciu gry Outlast.

Cytaty

"To miłość i dobro powinny rządzić światem, a nie nienawiść i zemsta." - na temat ludzi i świata

"Kiedy po raz pierwszy cię poznałam to twój wygląd onieśmielił mnie, a twój głos działa tak uspokajająco. Wtedy pomyślałam, że jesteśmy sobie przeznaczeni. Parę dni później zauważyłam cię u boku mojej prześladowczyni i pomyślałam, że chodzisz z nią. Niespodziewanie pojawiłeś się. Oznajmiłeś mi na zielonej polanie, że mnie kochasz i chcesz być u mego boku. Pocałowałeś tak zajebiście, że nie chciałam się oderwać. Działasz na mnie jak silnie uzależniający narkotyk. Proszę nie pozwól, aby oni powrócili i zadręczali mą duszę." - do Kakashiego

"To miejsce jest przerażające. Nawet nie można tego opowiedzieć drugiej osobie, ponieważ ciężko jest wyobrazić ten horror jaki przeżyłam! Nawet nie da się tego opisać, ponieważ przez wspomnienia cały mój organizm czuje strach, który zabiera mi mowę. Proszę nie opuszczaj mnie jak moja własna rodzina!" - do Hikari na temat zakładu psychiatrycznego

"Po tym wszystkim co uczynili z moimi pięknymi włosami, nikomu nie pozwalam ich dotykać. Jeśli to niechcący nastąpi to dostanie ostre lanie. Tylko mój mąż ma prawo ich dotykać, ponieważ zakochał się w nich od pierwszego wejrzenia." - do Hikari o swych włosach

Przemiana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki