FANDOM

300px]]
{{{Tytuł}}}
Debiut
Głosy
Status Profesjonalny

Hikari Cleopatera Nokibōtokokoro zwana ogólnie jako Hikari Cleopatera oznacza Cleopatera światło nadzieji i miłosci dawniejsza Ninja obecnie mieszkanka chodująca zwierzęta gospodarskie.

Wygląd

Jest osobą o muskularnej budowie zaokrąglonymi końcówkami włosów (na wzór swej ponysony) Włosy ma niebieskie (kiedyś brąz) Przefarbowała by nie rozpoznali jej wrogowie) Ma niebieskie włosy nosi żółto niebieskie ubranie. Mieszka z rodzicami

Osobowość

Plusy i Minusy

Nieśmiałość

Jest  bardzo nieśmiała na nowe i obce znajomości dlatego że nie potrafi podejść zagadać nawet zapytać się.Często nie wie co powiedzieć lub odpowiedzieć innym i woli to w ciszy przemilczeć. Czasami wtrąci się a gdy usłyszy Skończ z tym lub uspokój się robi się cicho jak mysz.

Dobroć i Zło

Chwilami bywała  dobra i zła na te krótkie  i dłuższe chwile. Kiedyś była niezbyt grzecznym dzieciakiem. Często się sprzeciwiała, pyskowała i buntowała. Z wiekiem zrozumiała że źle robi i przestała tak robi. Choć będąc dorosłym  człowiekiem zdarza się jej czasami podrażnić po jakimś czasie ustępuje i jest cicho.

Leniwa

Czasami bywa leniwym kucykiem, ale przez zachęcanie staje się człowiekiem o całkiem innym charakterze.Jej lenistwo objawia się typowym leżeniem lub siedzeniem. Uważa że zawsze ma czas a wszystko zrobi potem.

Opiekuńczość i Troskliwość

Jest opiekuńcza i troskliwa, nie pozwalając by ktoś cierpiał. Zaopiekuje się tobą troskliwie nawet gdybyś nie był z jej rodziny. Dla niej kto nie jest troskliwy nie ma trochę kucykowości. Prawdziwy człowiek zaopiekuję się przyjacielem a nie zostawi na pastwę losu prawda?

Towarzyskość

Jest towarzyska, ale gdy usłyszy hałas i tłok, wycofuje się, woli wtedy ciszę. Przyjaźniła się potajemnie z starą znajomą wysyłając listy. Potem przestała uznając że się nie będzie narzucać.

Wierność

Jest wierna  dla swojej rodziny i przyjaciół aż do śmierci, ale gdy ty ją zdradzisz, stracisz dla niej wszystko. Wierność to nie wyrzeczenie się rodziny i przyjaciół, to wierność do póki ci tchu nie braknie.Przykładem jej wierności wobec  przyjaciół był w szkole. Kusiły ją zupełnie inne dzieci by się z nimi zaprzyjaźniła a z innymi jej nie . Ona podeszła do swoich przyjaciół i powiedziała tamtym że woli swoich.

Lojalność

Jest  bardzo lojalna wobec przyjaciół i rodziny, kiedyś jej przyjaciel wpadł w tarapaty a ona się wstawiła broniąc go Uważa że każdy może się lojalności nauczyć.

Życzliwa

Stara się być życzliwa dla wszystkich, nawet dla niemiłych. Czasami jej życzliwość staje się ucieczką od nieżyczliwości. Uważa że będąc nieżyczliwym kucyk staje się gburem.

Tchórzostwo i Odwaga

Bywa tchórzliwa ponieważ ucieka czasami od niebezpieczeństwa  a odważna w niektórych sytuacjach np dotyczącej jej rodziny lub najbliższych przyjaciół broniąc ich.

Szalona

Twierdzi że jest najbardziej szalonym człowiekiem ponieważ najbardziej lubi się jednak wygłupiać na różne sposoby i wymyślać szalone pomysły. Niektórzy ją tolerują inni i nie i to jest normalne.

Naiwność

Jest niestety naiwna i to jej główna zła cecha ponieważ uwierzy lub zaufa nowo poznanemu człowiekowi. Musiałaby ją Cesarzowa nauczyć jak się tego pozbyć.  Choć jako strażnik widuje ją nie poprosiła o pomoc.

Przyjacielska

Jest przyjacielska dla każdego napotykanego i znanego człowieczka. Dla swoich przyjaciół jest za bardzo przyjacielska.

Wredna i złośliwa

Bywały  kiedyś chwile  o których Hikari nie lubi wspominać, gdy była młodsza,i  była niedobra pyskując, awanturując się, ale przez lata starała się wszystkie błędy naprawiać. Kiedyś była w niej  nawet nutka złośliwości sprawiającej innym przykrość, ale obecnie stara się tak nie robić.

Szczera i Prawdomówna

I zapomniałabym wam powiedzieć drodzy parafianie xd, stała się prawdomówna i szczera. Jeśli masz kłopot, czegoś nie rozumiesz śmiało powiedz Hope niezawodny szpec :D  pomoże w jakikolwiek możliwy sposób.

Uczciwa

Jest bardzo  uczciwa np. wyślesz ją do sklepu, a ona ci przyniesie uczciwie to co żądasz. Kiedyś popełniła błąd którego chce naprawić. Ale czasu nie cofnie.

Zapominalska

Jej największym problemem jest brak pamięci, często o czymś zapomina. Jej znajoma coś jej mówiła ona o tym zapomniała i opuściła  Hikari.

Uzależniona

 Największym uzależnieniem pamiętajcie jest komputer Jest uzależniona od kompa i gier, i  to można  by było wyleczyć, ale niestety nie śpi nieraz od  rana pisząc lub grając.

Tryb nocno-dzienny

Bywa tak, że nie potrafi spać i czuwa w nocy (jak zaśnie i w dzień).

Łakoma

Uwielbia jedzenie, czyli obiady, desery, owoce, śniadania i kolacje.

Niecierpliwa i cierpliwa

Bywa niecierpliwa przy drobnych rzeczach, i cierpliwa wobec ludzi i zwierząt.

Dziecinna

Jest dziecinna i łatwo ją obrazić, to fakt. ale czasami pokonuje słabość rozumiejąc.

Niezdarna

Bywa niezdarna wobec czegoś na co nadepchnie lub strąci.

Zdarna

Bywa chwilami zdarna omijając przeszkody.

Nerwowa

Bywa nerwowa jeśli sie ją sprowokuje. Czasami jest nerwowa gdy się martwi o kogoś.

Spokojna

Spokojna bywa jeśli się ją nie sprowokuje.

Wulgarna

Czasami jak ktoś przekroczy jej barierę cicho klnie. Bywa tak że klnie z powodu nerwów.

Kulturalna

Jest kulturalna, ale czasami jak ktoś przekroczy jej barierę cicho klnie.

Misiek przytulasek

Jest totalnym pieszczochem. Lubi się przytulać i nie wincie za to. Lepiej przytulać niż odpychać.

Kłamie

Czasami kłamie ale stara się mówić prawdę. Nieraz ją źle zrozumieją i nie potrafią odczytać jej przenośni.

Odpowiedzialna

Stara się być odpowiedzialną osobą. Czasami jest odpowiedzialna chwilami nie. ale powoli ta zła strona przechodzi.

Zazdrosna

Hope od małego byla zazdrosna obserwując sukcesy brata. Z czasem dorosłym Hope zrozumiała że zamiast zazdrościć trzeba się cieszyć bo te dobro wróci.

Neutralna

Czasami bywa Neutralna nie wtrąca sie, ale jeśli to sprawa rodzinno przyjaciół odżywa jej lojalność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki