FANDOM

Akumu Uzumaki
Akumu Uzumaki
Debiut
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Klasyfikacja Sensor
Kekkei Genkai Byakugan Byakugan
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Klan Klan Uzumaki
Rodzina
Naruto Uzumaki (Ojciec)

Hinata Hyūga (Matka)
Boruto Uzumaki (Brat)
Himawari Uzumaki (Siostra)
Kushina Uzumaki (Babcia)
Minato Namikaze (Dziadek)
Tsuki Uchiha (Żona)
Hikura Uchiha (Teściowa)
Gaara (Teść)
Matka Hinaty i Hanabi (Babcia)
Hanabi Hyūga (Ciotka)
Hiashi Hyūga (???)
Hizashi Hyūga (???)
Neji Hyūga (Dalszy wujek)
Sasuke Uchiha (Ojciec chrzestny)

Akumu Uzumaki najstarszy syn Naruto Uzumakiego i Hinaty Hyūga, ma młodszego brata, Boruto Uzumakiego i młodszą siostrę, Himawari Uzumaki. Ożenił się z Tsuki Uchihą.

Osobowość

Jako dziecko nie przejmował się nieobecnością ojca, bo rozumiał, że miał ważniejsze sprawy na głowie. Przywykł, że musi spędzać czas w towarzystwie matki, a potem brata i siostry. Kiedy dołączył do Akademii zaczął marzyć o zostaniu Hokage. Był spokojny w odróżnieniu od ojca, nigdy nie poddawał się, zawsze dąży do obranego celu. Ma duży szacunek do znaczących postaci jak Naruto Uzumaki, Sasuke Uchiha i innych postaci, z którymi połączył go los.

Po objęciu funkcji Hokage na pierwszym miejscu stawia rodzinę. Nie postępuje tak samo jak ojciec, którego najważniejsza była funkcja Hokage. Kiedy są urodziny dzieci przychodzi kiedy trzeba, aby wręczyć prezent.

Wygląd

Umiejętności

Ninjutsu

Byakugan

Historia

Ciekawostki

  • Obrazki zostały znalezione z google.
  • W akademii, dzieci dokuczały Akumu z powodu jego oczu, myślą, że jest nieudacznikiem i jest synem Hokage.
  • Imię "Akumu" oznacza "Koszmar", a nazwisko "Uzumaki" oznacza "Spirala".

Cytaty

Ojcze, bardzo dobrze zrozumiałem twoją historię. Wychowywałeś się sam bez rodziców, wszyscy traktowali cię jako lisiego potwora, nie uznawali twojego istenia. Nie pozwolę, aby inna osoba, która będzie miała podobną historię cierpiała. Gdybym był rówieśnikiem w twojej klasie chciałbym być twoim najlepszym przyjacielem.

—do Naruto

Owszem masz szacunek do naszego ojca, ale czy musisz robić mu wszystko na złość?

—do Boruto

Klan Uchiha ma potężny wzrok, ale zginął z ręki Itachiego Uchihy, który miał trudny wybór przed sobą. Stanąć po stronie swoich czy obok Konohy? Musiał bardzo cierpieć kiedy mordował swoich, w tym rodziców. Nie mógł zabić ukochanego brata. Dopilnuję, aby nikt nie powiedział złego słowa o nim, a prawda nigdy nie wyjdzie na jaw. Możesz być tego pewien.

—do Sasuke

Moim marzeniem jest zostać Hokage.

—słowa podobne, gdy wypowiadał je Naruto

Nie martw się nie popełnię tego samego błędu jak mój ojciec. Na pierwszym miejscu stawiam rodzinę, potem papierowe obowiązki.

—do Tsuki

Czy mi się wydaje czy od zawsze moja teściowa jest taką zajebistą kobietą?

—do Hikury